Obchodní řetězec Kaufland uvedl na trh novou značku masa vlastní výroby Naši řezníci, kterou začal podporovat kampaní jak ve svých, tak ve veřejných médiích. Novou značku pro Kaufland, včetně nového packagingu a kompletní přípravy všech vizuálů připravila česká agentura Feel Concepts.
Značka Naši řezníci propaguje kvalitní maso zpracované ve vlastním řeznictví Kauflandu ve středočeských Modleticích. Značka i veškerá komunikace s ní spojená navazuje na kampaň Z lásky k Česku a posouvá ji ke konkrétní práci a produktům. Představiteli nové značky jsou skuteční řezníci pracující přímo v řeznictví Kauflandu.
Kampaň na značku Naši řezníci byla spuštěna na začátku března a poběží celoročně. Zákazníci se s ní setkají především v prodejnách Kauflandu, na jeho webu a v Zákaznických novinách řetězce. Dále na internetu, na billboardech v dalších médiích, v další fázi též v TV.