„Během čtyř týdnů si mohou na adrese www.fandimebiatlonu.cz/soutez vyzkoušet, jak těžké to je, když biatlonisté unavení z běhu míří na vzdálenost 50 metrů na několikacentimetrové terče,“ říká Petr Kopáček, PR manažer Hamé. „Fanoušci si navíc budou moci vybrat jedno z deseti míst, kde se světový pohár tuto sezónu odehrává, a dokonce si i ve hře zvolit, za kterého českého reprezentanta si chtějí zahrát.“
Úspěšní hráči se mohou během 4 týdenních kol těšit na skvělé biatlonové ceny. Jde především o originální bundy a čepice české biatlonové reprezentace. Fanoušci mohou dále vyhrát vstupenky na slavnostní galavečer ankety biatlonista roku, kde budou mít možnost se se svými idoly osobně setkat, fotografickou knihu o loňské sezóně s originálními podpisy českých reprezentantů, sady biatlonových fandítek či balíčky s kvalitními produkty od Hamé.
Celou kampaň připravila kreativní digitální agentura TL5, která má na starosti i dlouhodobou komunikaci značek Hamé na sociálních sítích. Kampaň je uzpůsobená i pro mobilní zařízení.