Seznam.cz odstartoval výrazné změny na službě Firmy.cz. Zavádí dva typy firemních profilů – Seznam zdarma a Seznam naplno s řadou výhod pro inzerující firmy. Profily postupně sjednotí zobrazování živnostníků, podnikatelů i firem napříč službami Seznam.cz.
Inzerující firmy získají například možnost zařadit svůj profil do více kategorií, vkládat akční nabídky nebo být vidět na přednostních pozicích oblíbeného serveru Mapy.cz. Tým Firmy.cz také spustil test konkrétních firemních upoutávek na domovské stránce Seznam.cz, vylepšil hledání při nepřesné poloze uživatele a chystá další úpravy.
„Firmy.cz jsou jediným internetovým firemním katalogem v České republice, jehož návštěvnost po úpravách roku 2014 stoupá. Denně jej dnes navštíví v průměru 250 tisíc reálných uživatelů. Současnými změnami posouváme katalog směrem ke službě, která lidem rychle odbaví každou jejich potřebu. A to bez ohledu na to, zda člověk hledá přímo na službě Firmy.cz, Mapy.cz nebo v Seznam.cz Vyhledávání. Všechny důležité informace o firmě totiž najde přímo tam, kde je hledá. Změny se během letošního roku postupně projeví v řadě našich služeb, a lidem tak ušetříme čas,“ představuje myšlenky, které za změnami stály, Jiří Vrba, produktový manažer Firmy.cz.
Nový koncept Firmy.cz přinese výrazný rozdíl mezi inzerujícími a neinzerujícími firmami a živnostníky. Každá firma má nově možnost si vybrat mezi dvěma typy profilů: Seznam zdarma a Seznam naplno. Aktivací profilu Seznam naplno získají podnikatelé a živnostníci reprezentativní profil s upoutávkami ve vyhledávání Seznam.cz, přednostní pozice a zvýraznění na Mapy.cz i v samotném katalogu Firmy.cz, možnost zveřejnit upoutávku na akční nabídky, profil bez odkazů na konkurenci, přesné statistiky návštěvnosti ze všech služeb Seznam.cz, kde se jejich profil zobrazí, a spoustu dalších výhod.
Firmy využívající Seznam naplno určitě ocení i novinku, která může mít zásadní vliv na rozvoj jejich obchodu. S dnešním spuštěním změn totiž začínáme v testovacím provozu doporučovat konkrétní firmy v boxíku přímo na domovské stránce Seznam.cz. „Chceme postupně vyzkoušet doporučování podle různých specifik od lokality, času, hledaných dotazů, přes počasí po aktuální trendy. Nejnavštěvovanější česká internetová stránka, na kterou každý den zavítá v průměru 2,7 milionu reálných uživatelů, tak bude lidem nabízet konkrétní firmy, které se jim mohou právě hodit,“ vysvětluje Jiří Vrba.