Meziroční nárůst obratu o 59 % zaznamenala v loňském roce marketingová agentura MARCO BBN. V 21leté historii společnosti je to rekordní meziroční zlepšení výsledků.
Za rekordním výsledkem stojí 483 zpracovaných zakázek jak v rámci spolupráce s dlouhodobými klienty, tak v rámci projektů pro nově získané zákazníky.
„Cením si nových významných zákazníků, které se nám podařilo získat ve výběrových řízeních. Jde například o Aukro, předního evropského developera společnost P3 Parks, Zetor a řadu dalších. Co nás velmi těší je skutečnost, že se naše úspěšnost v tendrech zvýšila na téměř 60 %, což se nebojím označit za skvělé číslo“, říká ředitel agentury Pavel Marek. Hlavní důvod vidí v prohlubování specializace na B2B marketing a posilování pozice agentury MARCO BBN v tomto segmentu. Společnost v současné době patří k lídrům v oblasti automatizace marketingu.
MARCO je součástí největší světové sítě B2B marketingových agentur BBN. „V letoším roce chceme ještě více využít sdílené know how z mezinárodních sítí, které zastupujeme a prohloubit tak znalost značky ve spojení s odborností v B2B marketingu. Chceme se ještě více rozvíjet v oblasti nových marketingových technologií, například cloudových řešení pro marketingovou automatizaci,“ přestavuje plány společnosti Pavel Marek.