O facebookovou komunikaci potravinářské společnosti Hamé se od ledna nově stará agentura TL5, která uspěla ve výběrovém řízení. Hlavní důraz bude kladen na komunikaci značky Májka, pomazánek EasySandwich a také extra jamů a dalšího sladkého portfolia Hamé.
Agentura TL5 má na starosti dlouhodobou tvorbu obsahu, komunikaci s fanoušky, správu facebookových reklam a analytiku v rámci sociálních sítí. Kromě samotné stránky Hamé se TL5 postará i o nově zřízený facebookový profil baget SimplyFresh.
„Na online komunikaci klademe stále větší důraz a dokladem toho je i naše spojení s agenturou TL5. Obsahová strategie a komunikační témata na našem Facebooku budou postaveny na každodenních situacích. Chceme klást velký důraz na jejich přirozenost a na real time marketing. Hodláme také posilovat vizuální sdělení a komunikovat co nejvíce aktuální témata, přičemž našim spotřebitelům a fanouškům chceme poskytovat kvalitní informační servis,“ zdůrazňuje marketingová ředitelka Hamé Marcela Mitáčková, která zároveň upozorňuje, že z Facebooku se stále více stává nástroj i pro péči o spotřebitele. Fanoušci na Facebooku se mohou nejen s předstihem seznámit s novými produkty Hamé a doporučenými recepty, ale budou se moci zapojit i do soutěží, které Hamé ve spolupráci s TL5 připravuje.