On-line

Ravak inovoval svůj web

Internetové stránky www.ravak.cz prošly zejména grafickým redesignem, jehož hlavním benefitem je promyšlený UX design. Ten pracuje se zvyky a potřebami zákazníků při vyhledávání produktů a webovou prezentaci dělá maximálně uživatelsky příjemnou.

Oproti předchozí verzi, která s vysokou návštěvností fungovala tři roky, firma opustila snahy nabízet ve zhuštěné podobě všechny informace za cenu nižší přehlednosti a naopak vyzdvihla vzdušnější a emocionálnější formu prezentace. Ta obsahuje stejné množství údajů, produkty jsou však nově členěny jinak, a to podle nejčastějších aktivit v koupelně jako jsou „koupání“ nebo „sprchování“. Zákazníkům, kteří neznají název vyhledávané produktové řady, nově pomůže i druhotné členění podle nejčastějšího užití produktu, jako jsou například „čtvrtkruhové vaničky“ nebo všechny „skříňky pod umyvadlo“ či všechny nabízené „vanové baterie“ bez ohledu na jednotlivé modelové série.

ravak

Maximální prostor dostal také obrazový doprovod uváděných informací, například vysoce navštěvovaná sekce „Inspirujte se“ představující fotografie s možnostmi uspořádání různých koupelen našla nové místo přímo na homepage. Z homepage se nyní zákazník dostane také přímo k nově přidané tzv. video zóně, kde najde nejen prezentační film RAVAK, ale hlavně praktická montážní videa. Nová verze webu byla vytvořena v responzivním designu, takže automaticky rozpoznává zařízení, na němž si uživatel internetové stránky prohlíží a okamžitě mu přizpůsobuje svou grafiku.

Spolu faceliftem webu firma představila i nový luxusní tištěný magazín Iconic, na jehož stránkách se zákazníci setkají s tím nejlepším ze „světa RAVAK“. Prezentace výrobků RAVAK tak postoupila do nové dimenze, která drží krok s jejich skutečnou kvalitou.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!