M&M’s spolu s dalšími čokoládovými značkami z portfolia společnosti Wrigley uvádějí na předvánoční trh dvě speciální položky v limitovaných edicích. Na nezávislém trhu se představuje koncept dárkového boxu.
Zákazník si zvolí mix čtyř čokoládových produktů, jimiž naplní krabičku a pátý dle svého výběru obdrží zdarma.
Druhá aktivita nabídne od prosince možnost zakoupit dávkovače bonbónů M&M’s exkluzivně ve vybraných prodejnách sítě Tesco a jako bonus získat balení M&M’s zdarma. Komunikaci v místech prodeje doplní podpora na nedávno založeném lokálním profilu Facebook.
Dárkový box je potištěn grafikou značky M&M’s ve svátečním provedení a jeho součástí je odtrhávací kupón s čárovým kódem, na základě kterého lze u pokladny uplatnit slevu 4 + 1 zdarma. Aktivita probíhá na nezávislém trhu až do vyprodání zásob boxů a týká se libovolně sestaveného mixu tyčinek Snickers, Twix, Mars, Bounty nebo kapesního balení čokoládových bonbónů M&M’s (20 g).
Dávkovače v podobě hrdinů značky M&M’s Červeného a Žlutého se v prosinci objeví exkluzivně ve vybraných prodejnách sítě Tesco pouze v omezeném množství. Spotřebitelé si mohou jeden ze tří modelů zakoupit za 299,- Kč a zdarma ke každému obdrží 45 gramové balení čokoládových bonbónů M&M’s. „Dávkovač představuje celosvětově velmi populární doplněk čokoládových bonbónů značky M&M’s, jež je svým portfoliem brandovaných dárkových předmětů proslulá,” upřesňuje Jaroslava Kapitánová, brand manažerka značky M&M’s.
Aktivity podpoří další fáze digitální komunikace, kterou značka M&M’s zahájila v září uvedením vůbec prvního online spotu v České republice a založením lokálního facebookového profilu značky. Za necelé dva měsíce se prostřednictvím Facebooku M&M’s podařilo oslovit více než čtyři sta tisíc uživatelů a získat přes čtrnáct tisíc lajků.
„Díky Facebooku dostáváme cennou zpětnou vazbu. Naši fanoušci se nás často dotazují právě na M&M’s dárkové předměty a i z toho důvodu se je snažíme na český trh přinášet,” doplňuje Jaroslava Kapitánová.