Publicis Praha a Farmhouse se zapojili do přípravy nového projektu a online platformy Konta Bariéry DOBROBOT.CZ.
Principem projektu je myšlenka, že každý den je šance udělat něco malého jinak. Dobrobot.cz vyzývá k hledání kreativního způsobu, jak ušetřit nebo vydělat 30 korun, a jeho sdílení s ostatními.
Na webu Dobrobot.cz se lze připojit k již existující výzvě, nebo si vymyslet způsob vlastní. Každý uživatel je poté vyzván, aby ušetřených 30 korun věnoval pomocí DMS na podporu dobré věci. Uživatelé se na webu seznámí s příběhy lidí, kterým mohlo Konto Bariéry díky dárcovským SMS a dalším finančním darům již pomoci. Připojení se k výzvě na stránce Dobrobot.cz může každý pomocí sociálních sítí Facebook, Instagram a YouTube sdílet se svým okolím a inspirovat tak další.
Novinkou, představenou společně s platformou, je i revoluční sdílení DMS. Ke každé odeslané dárcovské SMS je možno připojit až tři telefonní čísla přátel, kterým přijde informace o zaslané DMS. Mohou se následně k zaslání dárcovské SMS připojit a podpořit vznik dárcovské vlny. Přípravu webu i unikátního systému řetězových DMS zastřešil Farmhouse.
Publicis připravil k projektu tři klíčové vizuály. Autorem fotografií je známý fotograf Goran Tačevski.
Do projektu se zapojily i známé osobnosti. Prostřednictvím krátkých zábavných videí inspirují ostatní, jak ušetřit 30 (a více) korun a poslat je prostřednictvím Konta Bariéry na pomoc dobré věci. Průvodcem všech videí je písničkář, textař a komik Arnošt Frauenberg. Doposud vznikla videa s fotografem Goranem Tačevskim, ekonomem Tomášem Sedláčkem a hercem a hudebníkem Vojtěchem Záveským. Další videa se připravují. Přípravu zajišťuje agentura Publicis. Videa se objeví na webu Dobrobot.cz a YouTube kanálu Konta Bariéry.
O PR podporu projektu se stará agentura Publicis PR. Platformě Dobrobot.cz pomáhají i stránky Blogerky.cz, čeští blogeři, YouTubeři a Instagrameři.