Reklama

ČRo Plus ve své podzimní kampani sází na známé osobnosti

Marketingová kampaň stanice ČRo Plus bude sázet především na své oblíbené moderátory a dále na známé osobnosti z oblasti politiky, společnosti, byznysu a vědy. Pozornost posluchačů si tak bude chtít stanice získat vizuály a videospoty. Kampaň bude realizována primárně online, v printu a na sociálních sítích.

„Komunikační kampaň Stanice Plus je postavena na vizuálu oblíbených moderátorů Barbory Tachecí a Janu Bumbovi a zároveň na osobnostech, které vyjadřují podporu stanici v krátkých videospotech. Osobnosti byly vybírány tak, aby kopírovaly čtyři pilíře Stanice Plus: politiku, společnost, byznys a vědu. Černobílý vizuál graficky doplňuje pestrou škálu stanic Českého rozhlasu jak v printové, tak i v onlinové podobě“, řekl vedoucí marketingu Jiří Haramul.

rozhlas_plus

Stanice ČRo Plus vstoupí na VKV 2. listopadu. Posluchačům nabídne 24hodinové vysílání, nové programové schéma i pořady. Nabízet bude nadále především analytickou publicistiku, komentáře či diskuse. Na VKV si bude moci stanici Plus naladit téměř 60 procent obyvatel České republiky.

Čtěte také

  1. Online Marketing Analyst
    Praha | 40000 - 80000 Kč za měsíc
  2. Asistent/ka managing partnera - zaměření na AI a digitální média
    Praha | 35000 - 40000 Kč za měsíc
  3. Produktový specialista
  4. Poradce/kyně dlouhodobě uvolněného náměstka primátora hl.m.Prahy
    Praha
  5. Konzultant/ka - parfémy
    Praha | 30000 - 35000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!