Reklama

Nová kampaň Benziny na Vervu 100 cílí na emoce i rozum

Společnost Benzina v říjnu spustila kampaň se sloganem Rozdíl, který poznáte k prémiovému benzínu Verva 100. Grafická podoba kampaně, která akcentuje dynamiku a adrenalin, vychází z dlouhodobého konceptu Benziny Rozjeďte to naplno.

Slogan kampaně a doplňující informace pak odkazují k vynikajícím výsledkům, kterých Verva 100 dosáhla v porovnání s běžným benzínem. S vozem Porsche 911 v barvách Vervy – hlavním grafickým prvkem kampaně se lidé setkají na billboardech a bigboardech po celé republice a na čerpacích stanicích Benzina s prodejem Vervy 100. Kampaň se objeví i v tištěných titulech, ve sponzorských spotech na TV Nova a TV Prima a ve vybraných rádiích stejně jako v akčních videích na sociálních sítích.

„Prémiová paliva si lidé kupují buď proto, aby svému autu dopřáli tu nejlepší péči, nebo aby ideálně využili potenciálu svých vozů a jízdu si maximálně užili. Při plánování kampaně jsme se zaměřili na obě skupiny řidičů. Těm racionálně uvažujícím nabízíme u Vervy 100 fakta – o 6 % vyšší výkon, o 5 % delší životnost motoru a o 50 % čistší ventily oproti běžnému palivu. Milovníky dynamické jízdy a požitkáře kampaň zase usazuje za volant rozjetého Porsche a nechává pracovat jejich fantazii,“ shrnuje myšlenku stojící za kampaní Agnieszka Bobrukiewicz, vedoucí odboru marketingu společnosti Benzina.

benzina_kampan

Finální model auta pro kampaň vznikl na základě polského závodního vozu týmu Verva, kterým je Porsche 911, model GT3 z roku 2013. 3D model auta se vyráběl v programu Modo901 a vykreslování vizuálu pro bigboardy trvalo skoro 28 hodin. Konečného realistického efektu se dosáhlo přidáním lesku a nasvícením fotografie okolního prostředí.

V televizích a rádiích poběží kampaň do poloviny listopadu, na sociálních sítích a na čerpacích stanicích Benzina se s ní lidé budou setkávat až do konce roku.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!