Velký ohlas a vlnu nostalgie vyvolal mezi zákazníky Retro týden, který se v červnu poprvé objevil v prodejnách Lidl. Produkty z doby minulé jako mléko v sáčku, Burizony, žvýkačky Pedro, voda po holení Pitralon se do prodejen Lidl vrací již příští týden. A nabídka retro výrobků je tentokrát ještě větší.
„Podařilo se nám rozšířit retro sortiment o další produkty a nabídka bude čítat téměř sedm desítek produktů. Kromě lákadel jako mléko v sáčku, Lunchmeat, Májka, dezert Metro, mýdlo Jelen či Šeřík jsme nově zařadili například sýr Hermelín, tavený sýr Apetito, Granko, Vitacit, Lybar lak na vlasy, voda po holení Diplomat a další,“ prozradila Jitka Vrbová, tisková mluvčí společnosti Lidl.
Výrobky řetězec Lidl opět vyráběl ve spolupráci s dodavateli. Pokud to technologická výroba dovolila jsou obaly původní a u masných výrobků je původní i receptura. „Výrobky jsme vybírali podle toho, aby byly jednak pro zákazníky atraktivní a jednak, zda bude reálné produkty v požadovaném množství či obale vyrobit,“ dodala Vrbová.
Spolupráci na Retro týdnu si užívali také dodavatelé. „Když společnost Lidl poprvé uspořádala v červnu Retro týden, byli jsme nadšeni. Vnímali jsme chování zákazníků a pozitivní reakce v prodejnách. Vlastně se, díky Lidlu, mohli na chvíli vrátit v čase. Především šlo o zajímavou práci. Je jasné, že staré etikety nejsou uchovány v elektronické podobě. Takže vyrobit dobovou Starou mysliveckou znamenalo vyhledat v archivech etiketu spadající do požadované doby a její následné přenesení, díky grafikům v reklamní agentuře, do současných používaných programů. Zvláštní kapitolou je ovšem i nalezení autentické lahve. V současné době se již tehdejší design nepoužívá. Navíc je jiná barevnost skla. Takže svým způsobem šlo o výzvu nalézt na trhu i odpovídající lahev. Zákazníci Lidlu mohou sami posoudit, jak se nám to povedlo,“ popsal Pavel Kadlec, generální ředitel likérky GRANETTE & STAROREŽNÁ Distilleries, jehož společnost do akce připravovala kromě Staré myslivecké také Punč.
Retro týden bude doprovázet opět tematická reklama šéfkuchaři Romanem Paulusem a Marcelem Ihnačákem.