Komunikace

Pasáž Myslbek přichází s novým stylem komunikace

Nákupní galerie Myslbek přichází na podzim s naprosto novým konceptem komunikace. Ve spolupráci s agenturami Nydrle a Underline vznikla nová forma marketingové strategie, která se opírá o jedinečnost, unikátní atmosféru a originalitu pasáže Myslbek s výrazným akcentem na komunikaci obchodů a značek.

Pasáž Myslbek je místem nákupů, kde se lidé cítí dobře a kde vždy najdou to, pro co jejich srdce tepe a z tohoto klíčového momentu vychází nový claim Myslbeku „Naladíme se na váš tep“ s podtitulkem „Nakupujte tam, kde to cítí stejně jako vy.“. Tyto hlavní sdělení budou provázet celou podzimní kampaň, která odstartovala začátkem října 2015 a jejím primárním cílem je dát více vědět o NG Myslbek jako takové a především o obchodech a značkách, které se v galerii nachází.

myslbek_inovace

V rámci kampaně vzniklo šest vizuálů zobrazujících typické produkty, které se v nákupní pasáži dají zakoupit a které se zároveň rozkmitají v tepu srdce zákazníka. Vizuály byly vytvořeny speciální airbrushovou technikou a budou využité ke komunikaci OOH, v oblasti digital i samotné nákupní pasáži.

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. Obchodní manažer pro prodej reklamy v mobilních aplikacích
    Bratislava
  3. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  4. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
  5. Star asistent/ka,promoter/ka,hostesing, luxusní auto. společnost
    Praha
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!