ŠkoFIN začal používat název Volkswagen Financial Services. Nová image společnosti je součástí jejího užšího propojení se stejnojmennou mezinárodní skupinou. Ke stejnému datu bude zahájena i marketingová komunikační kampaň ke změně obchodního názvu.
Tuto kampaň Volkswagen Financial Services podpoří kromě nových webových stránek také v tištěných a online médiích a využije i outdoorové nosiče. V televizních spotech bude novou značku uvádět známá postava vědce v podání Milana Šteindlera.
Název Volkswagen Financial Services, který po 23 letech nahradí značku ŠkoFIN, bude komunikován napříč všemi mediatypy. Vedle redesignu webových stránek bude na nový název společnosti upozorňovat především nový televizní spot z již známého prostředí laboratoře chytrého vědce. Dále společnosti využije online reklamu, například na sociální síti YouTube a dalších.
Kampaň pracuje s tváří značky i vizuální proměnou
„Marketingová kampaň zahrnuje i billboardy a bigboardy, na kterých se objeví Milan Šteindler. Ten coby geniální vědec radí v televizních spotech ze své laboratoře nejen, jakými způsoby lze financovat automobil, ale zároveň se objevuje i v televizním spotu Vymalováno s odkazem právě na rebranding společnosti,“ popisuje Lukáš Cankař, vedoucí marketingu společnosti. Reklamní spoty opět režíroval Jakub Sommer ve spolupráci s produkční filmovou společností Punk Film. Pod kreativním konceptem kampaně, která navazuje na kampaň „To dá rozum“, je podepsána agentura Momentum ze skupiny McCann, jedna z předních aktivačních komunikačních agentur v České republice.
„Kampaň pro Volkswagen Financial Services vychází z dosavadní komunikace společnosti a důraz je v ní kladen především na symboliku barevné změny, ke které spolu s přejmenováním dochází. V kampani je využita jak outdoorová reklama, tak i větší formáty printové reklamy. V tomto případě se jedná o speciální přílohy novin. V médiích využíváme jako tvář značky Milana Šteindlera, v outdoorové reklamě se zase soustředíme na vizuální stránku, tedy na změnu loga,“ říká David Čermák, CEO agentury Momentum.