Modernizace prodejní sítě značky ŠKODA je v plném proudu. Autosalon Klokočka v Praze-Řepích je v celosvětovém měřítku tisícím obchodníkem značky ŠKODA v novém firemním designu. Nová není jen vizuální prezentace značky.
Nové jsou i procesy v rámci aktivit obchodního místa, nová je úroveň péče o zákazníky následující strategii ‚Human Touch’ a zaměření procesů na potřeby zákazníků s cílem dosažení jejich maximální spokojenosti. Rozsáhlá modernizace, zahájená koncem roku 2013, je integrální součástí Růstové strategie ŠKODA.
„Otevření tisícího autosalonu na světě v novém firemním designu je pro značku ŠKODA důležitým mezníkem,“ říká Luboš Vlček, šéf prodejní organizace ŠKODA AUTO Česká republika. „Nový firemní design našich obchodních míst nabízí skvělý prostor pro prezentaci naší nové palety modelů zákazníkům. Současně zaměřujeme všechny procesy v rámci aktivit obchodního místa více na potřeby zákazníků. V následujících letech budeme tyto procesy dále optimalizovat. Pro naše zákazníky jsme připravili také celou řadu nových služeb. Novým konfigurátorem počínaje a rozšířenými balíčky předplaceného servisu konče,“ doplňuje Vlček.
Nové uspořádání prodejních prostor je zaměřeno na optimální péči o zákazníka a na rychlou a přímou komunikaci. „Showroom je místem, kde se naše strategie „Human Touch“ mění ve skutečnost,“ říká Luboš Vlček. Hlavním motivem nového uspořádání jsou tedy otevřenost a transparentnost. Design následuje funkci. Kvalitní materiály, nové designové prvky, efektně řešené osvětlení a teplé odstíny dřeva vytváří lákavé prostředí. Jako první upoutá pozornost nová stěna, nacházející se naproti vchodu. Nově řešená jsou i všechna pracoviště prodejců a servisních poradců. V exteriéru se nová architektura autosalonů ŠKODA vyznačuje jasnými a jednoduchými tvary, sladěným barevným konceptem, modulárními designovými prvky a moderním konceptem osvětlení. Nové venkovní komunikační plochy zlepšují viditelnost obchodního místa značky ŠKODA ve dne i v noci.
Proměna vzhledu obchodní sítě značky ŠKODA je provázena klíčovou změnou zákaznických procesů u obchodníků, která se zaměřuje na uspokojení potřeb zákazníků a dosažení jejich maximální spokojenosti. S novým přístupem se obchodníci seznamují v rámci programu intenzivních školení.