Digitální agentura Bubble v tendru obhájila pozici dodavatele obsahu pro sociální sítě značky Becherovka Original. Díky novému přístupu k vytváření obsahu mají posty Becherovky za poslední tři měsíce o 41 % více reakcí a o 74 % vyšší organický dosah než ve srovnatelném období před změnou.
Bubble se také nově začalo starat o Instagram značky a vybraným instagramistům zaslalo speciální balíčky složené z produktů Becherovky.
„Sociální média se rychle mění a to, co fungovalo ještě před rokem, už dnes nikoho neohromí. Uživatelé nevědomky kladou značkám stále vyšší nároky na obsah. My jsme se rozhodli jejich nároky předehnat a příjemně je překvapit. Na to jsme si vytvořili nový model, jak sestavovat obsahovou strategii. Vzali jsme všechny drobné detaily uvažování nad obsahem, o kterých víme, že fungují, a spojili je do jednoho systematického celku, který reflektuje aktuální trendy a formáty. Přepracovali jsme tak nejen strategii na Becherovce, ale i na dalších brandech, a vidíme, že přináší parádní výsledky,“ říká Marie Grafová, Head of Community Management v Bubble.
Ve svém přístupu k obsahu klade Bubble důraz na propracované obsahové pilíře, které reflektují to, co značku odlišuje od ostatních. Podle něj volí témata, styl textů i zpracování vizuálů. Neuspořádané příspěvky a photoshopové koláže už jsou podle Bubble za zenitem, uživatelé jsou jich přesycení. Místo toho pro Becherovku, která je poctivá, přirozená a má nadhled, zvolili pouze neretušované fotografie, uvolněné texty a obsahové seriály, které z různých úhlů naplňují hlavní téma. Každý příspěvek jako celek je typický pouze pro Becherovku, žádná jiná značka si jej nemůže přivlastnit jedna ku jedné.
Příkladem je nový seriál „Drink po práci: 18:07“, v němž Bubble s Becherovkou rozvíjí téma pravidelného posezení po práci v čase, který vizuálně navazuje na tradici značky založené v roce 1807. Obdobně se příspěvky pravidelně prolíná téma vztahu Becherovky a masa nebo více než 200 let nadhledu, skrze které je patrné, že dobré věci mohou lidé objevit i ve zdánlivě špatných.
„S novou komunikací jsme nadmíru spokojeni a věříme, že naše spolupráce bude i nadále fungovat tak, jak jsme si to v posledních měsících nastavili. Naši fanoušci novou komunikaci taktéž oceňují, což nám dává záruku, že jdeme správným směrem,“ říká Barbora Kinclová z brand týmu Becherovky, který s Bubble na sociálních sítích spolupracuje.