Agentury ze skupiny Konektor, ve spolupráci s týmem kreativců Remembership a produkční společností Savage, připravily v rámci svého CSR programu integrovanou komunikační kampaň pro Nadaci Via.
Kampaň s názvem „Umíme to už od dětství“ odstartovala začátkem školního roku. Jejím hlavím cílem bude podpořit ocenění Via Bona a upozornit na důležitost filantropie.
V úterý 6. října 2015 proběhne již 18. ročník ocenění Via Bona, jejímž úkolem je odměnit jednotlivce a společnosti za jejich dobročinné úsilí v České republice. Čím bude vyhlášení jiné? Mimo jiné svým mediálním zásahem, protože bude úplně poprvé podpořeno komunikační kampaní se širokým záběrem. „V letošním roce jsme navázali spolupráci s Českou televizí a Českým rozhlasem, díky nimž jsme získali v těchto médiích prostor pro prezentaci ocenění,“ říká Jiří Bárta, ředitel Nadace Via, a dodává: „Vlastními silami bychom ale jen těžko připravili potřebné profesionální spoty, proto jsme se rozhodli najít komunikační agenturu, která by kampaň připravila, a to za minimálních nákladů. Velmi si vážíme, že agentury ze skupiny Konektor a jejich spolupracující týmy s námi do toho šly, a to úplně zadarmo.“
Výsledkem spolupráce Nadace Via s agenturami je integrovaná komunikační kampaň s názvem „Umíme to už od dětství“, která odstartovala 1. září 2015 a potrvá až do konce listopadu 2015. „Cílem kampaně je na několika naprosto všedních dětských příbězích ukázat, že nezištná pomoc nám byla kdysi naprosto přirozená a že stojí za to se k ní vrátit,“ osvětluje hlavní myšlenku komunikace Martin Charvát, kreativní ředitel agentury Konektor, a dodává: „Prostřednictvím těchto jednoduchých příběhů chceme představit a otevřít téma filantropie, spojit ho s oceněním Via Bona a potažmo i s Nadací Via.“
Reklamní kampaň poběží celé září ve formě dvacetivteřinových televizních spotů na všech kanálech České televize (vyjma ČT :D) a bude podpořena rozhlasovými spoty, které budou znít z éteru stanic Českého rozhlasu. Za reklamními spoty stojí agentura Konektor s úzce spolupracujícím kreativním studiem Remembership, produkční společnost Savage a režisér Jakub Kohák.
Se začátkem nového školního roku odstartuje i digitální a PR část kampaně. „Pro potřeby komunikace ocenění Via Bona a na podporu filantropie jsme připravili speciální microsite, kde budeme shromažďovat veškerý obsah ke kampani i samotné ocenění, prostřednictvím stránek také proběhne hlasování veřejnosti, z něhož vzejde vítěz jedné kategorie. Téma filantropie budeme komunikovat rovněž prostřednictvím Instagramu, Facebooku a dalších sociálních sítí,“ říká k digitální části kampaně Veronika Gréková, social media konsultant Konektoru Social.
V rámci PR aktivit se agentura PR.Konektor zaměří hlavně na osvětu spojenou s tématem filantropie a daru ze závěti, jež je jednou kategorií ocenění Via Bona, a komunikací samotné kampaně. „Po slavnostním vyhlášení pak budeme pracovat hlavně se zajímavými příběhy nominovaných a oceněných filantropů,“ uzavírá Marie Lafantová, PR konzultant PR.Konektoru. Digitální a PR část kampaně poběží až do konce listopadu letošního roku.