Marketing

Design láhve nového produktu Fruttimo Aquila je oceňován i v zahraničí

Světově uznávaný web o obalovém designu Packaging of the World své čtenáře informoval o unikátním designu láhve nového produktu Fruttimo Aquila, který navrhl designer Marek Mikovec. Samotný výběr je u takto významného média prestižním oceněním kvalitního a originálního designu.

Spotřebiteli oblíbená novinka Fruttimo Aquila tak díky své originální lahvi boduje také u nadšenců dobrého designu.

Stylový nápoj vznikl spojením prémiových džusů Granini a pramenité vody Aquila a osvěží čtyřmi oblíbenými příchutěmi – jablkem, pomerančem, multi a červeným mixem. Samozřejmostí je nulový obsah barviv a konzervantů a vysoký podíl ovocné složky. Výhodou je o 20 % nižší obsah kalorií.

Fruttimo zaujme také unikátním designem svých lahví. „Kromě nápaditého tvaru láhve, který by evokoval chuť a čerstvost ovoce jsme i u tohoto nového produktu hledali neméně důležitý aspekt finálního designu, kterým je funkčnost obalu,“ říká Ondřej Postránský, marketingový ředitel KMV. Očekávání KMV naplnil designer Marek Mikovec, se kterým KMV dlouhodobě spolupracují. „Tvar láhve symbolizuje čerstvě okrájené ovoce. Průhlednou část láhve tvoří více než 50 facet, ze kterých ani jedna není stejná. Lesk facet a také lom světla dynamicky mění tvar a dává láhvi unikátní charakter,“ říká designer Marek Mikovec.

aquila_fruttimo

Aktuálně si nápaditého designu Fruttima všiml prestižní web o obalovém designu Packaging of the World. „POTW je prestižní portál o obalovém designu, který celosvětově vybírá ty nejkreativnější obaly. Prezentace produktu na stránkách POTW je uznáním jeho kvalit,“ dodává Marek Mikovec.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!