Reklama

Airwaves nabízí novou chladivou Airwaves Cool

Žvýkačky Airwaves vyšly vstříc přáním svých zákazníků a jako první přicházejí s dlouhotrvajícím chladivým efektem. Na trh uvádějí novinky Airwaves Cool Mint a Airwaves Cool Fruit. Kampaň, která má za úkol nové příchuti spotřebitelům představit, bude probíhat po celý srpen v obchodních řetězcích na českém i slovenském trhu.

Značka Airwaves společnosti Wrigley přichází s mrazivou revolucí v podobě nových příchutí dva roky po uvedení poslední novinky. Airwaves Cool Mint s mentolovou a mátovou příchutí nebo Airwaves Cool Fruit s příchutí pomeranče, citronu a máty budou zákazníky lákat na POS materiálech, které zahrnují stojany pro druhotné umístění, plakáty, regálové stoppery či woblery. Klíčový vizuál pracuje s motivem ledu a podtrhuje tím chladivý efekt nové chuti. Po dobu jednoho měsíce pak budou hostesky spotřebitelům rozdávat vzorky obou příchutí na vybraných prodejnách a místech, jako jsou městské parky nebo koupaliště.

Airwaves_Cool

Kampaň bude podpořena i na sociální síti Facebook: Airwaves Česko Slovensko, kde budou moci spotřebitelé zjistit aktuální informace.
Žvýkačky Airwaves jsou dostupné ve všech běžných obchodních sítích. Doporučená maloobchodní cena je 13,90 Kč.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!