Obchod

Tyčinky Corny big Fruit jsou propagovány v originální letní kampani

Společnost Hero Česká a Slovenská republika cílí na kreativitu. Při příležitosti uvedení na trh nové řady ovocných cereálních tyčinek Corny big Fruit 20 % ovoce, odstartovala v půlce května nevšední kampaň s názvem „Neujídejte Lukášovi Latinákovi ze střechy!“ v čele s předním slovenským hercem a komikem Lukášem Latinákem.

Lukáš byl schován ve speciálně upraveném stánku s jahodami a v momentu překvapení nabízel kolemjdoucím ochutnávku nových cereálních tyčinek plných ovoce. Cílem této kampaně je upozornit na současně probíhající soutěž Corny big Fruit, která vyvrcholí na konci července.

Princip soutěže je prostý. Stačí se zaregistrovat na stránce ovocnejsizivot.cz a k vybranému soutěžnímu obrázku napsat hlášku, která bude nejvíce pasovat. Autor nejvtipnější hlášky vyhraje částku 10 000 Kč. Kromě hlavní ceny lze vyhrát jednu ze 100 kartonů Corny big Fruit s ovocnou příchutí dle vlastního výběru.

Výrobky značky Corny patří nejen k nejznámějším, ale také nejkonzumovanějším na českém trhu. Velké oblibě se těší hlavně cereální tyčinky, v současnosti především ty ovocné a bez polevy. Proto Corny přichází s novinkou, která je z jedné pětiny tvořena právě ovocem – Corny big Fruit. Na pultech obchodů je od dubna 2015 a ukrývá v sobě celých 20 % ovoce, obsahuje jen vybrané cereálie a ovoce té nejvyšší kvality. K dostání je ve třech příchutích, a to jablko, jahoda a lesní plody za doporučenou cenu 14,90 Kč.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!