Philco, značka domácích elektrospotřebičů, se rozhodla promovat novou lednici skutečně originálním způsobem. Výtahy v administrativních centrech proměnila v promované chladničky s reálnými policemi s jídlem.
Do vybraných výtahů pak nasadila herce, se kterými natočila zábavné virální video, jež se za pouhý 1 den stalo s bezmála 50 tisíci zhlédnutí hitem v českém online prostoru.
Americká chladnička s XXL objemem Philco PX 5261 je ve své kategorii prémiovým produktem na českém trhu, a proto se Philco rozhodlo pro nestandardní promo akci v administrativních centrech, kde může oslovit svou cílovou skupinu. „Chtěli jsme naše zákazníky oslovit nestandardní a zábavnou formou, což se nám podle ohlasů na promo akci podařilo,“ vysvětluje Pavel Šramota, produktový manažer značky Philco. „Lidé projevili o naši novinku spontánní zájem.“
Akce trvala týden a proběhla ve třech pražských administrativních centrech PSN House, Luxembourg Plaza a Business centrum 4D. Nyní Philco připravuje stejnou promo kampaň také v Brně, Ostravě a Bratislavě.
Součástí kampaně bylo také natočení virálního videa. Za tím účelem byli najati herci, kteří zaměstnance administrativních center vyprovokovali k zajímavým reakcím. Počínaje mužem v trenkách a tílku, který vyzvídal výsledky sportovních utkání, přes dívku, která mužům dávala ochutnávat potraviny. Ale také reakce samotných lidí stály za to. Od muže, který si interiér výtahu/lednice fotil na několik fotoaparátů, mladíka, který ve výtahu kradl potraviny, až po dvojici, která se po „zaseknutí“ výtahu odhodlala ke spontánní milostné aktivitě.
„Za pouhý den se virální video stalo na českých sociálních sítích velmi populárním, což nás přimělo k rozhodnutí udělat podobnou akci také na Slovensku,“ doplňuje Pavel Šramota.
Kampaň pro značku Philco zajišťuje agentura FACE UP.