Společnost Intersnack využila těch nejčerstvějších brambor a představuje limitovanou edici Bohemia Chips z raných brambor. Kromě jemně solených budou k dostání také nesolené chipsy, které vznikly na základě přání zákazníků a jsou absolutní novinkou v sortimentu společnosti Intersnack.
Čerstvá limitovaná edice chipsů bude v obchodech k dostání od začátku července do vyprodání zásob.
“Rané brambory patří k prvním plodinám, které lze po zimě sklízet, a jsou neodmyslitelně spjaty s příchodem letních měsíců. Spotřebitelé na ně vždy netrpělivě čekají a upřednostňují je před ostatními bramborami. Proto jsme se rozhodli je použít pro uvedení v limitované edici.“ říká Marek Gold, Senior Brand Manager značky Bohemia Chips, a dodává: „Kromě solených nabídneme také nesolené chipsy, které uvádíme jako přímou reakci na četné prosby spotřebitelů právě o neochucené chipsy.
Společnost Intersnack přišla s inovací, která je na trhu se slanými pochutinami zcela výjimečná. Rané brambory přitom patří k těm nejkvalitnějším a nejlahodnějším typům brambor. Nesolená varianta Bohemia Chips z raných brambor je navíc jedním z prvních výrobků svého druhu v segmentu chipsů.
Limitovanou edici Bohemia Chips z raných brambor podpoří společnost Intersnack intenzivní reklamní kampaní, která odstartuje TV spotem. Klíčová bude komunikace na sociálních sítích a online. Mediální mix doplní ochutnávky a komunikace v místě prodeje. Kreativní koncept a zpracování zajišťuje agentura McCann Praha, nákup médií agentura PHD a PR agentura Weber Shandwick.