Reklamní síť Httpool byla jmenována největším cestovním webem na světě TripAdvisor obchodním partnerem pro regiony Česká republika a Slovensko. Brandové a marketingové agentury tak mohou nyní úzce spolupracovat s místním týmem a dosáhnout unikátních řešení v oblasti cestovního ruchu.
„TripAdvisor navštíví měsíčně 340 milionů unikátních návštěvníků. Společně s více než 225 miliony recenzí a názorů je největší světovou turistickou stránkou, která láká velmi pestrou škálou různých věkových kategorií ze všech kontinentů,” řekla Anna Rufo, Sales Executive Display společnosti TripAdviser pro střední a východní Evropu. „Statistiky spotřebního chování a životního stylu populace ukazují, že před každou zahraniční cestou utratí spotřebitel v průměru 270 Euro za necestovní zboží. Toto zjištění představuje atraktivní příležitost pro široké spektrum brandů komunikovat svá klíčová sdělení díky always-on strategii,“ dodala Rufo.
Možnost zobrazování reklamních produktů je nyní k dispozici inzerentům v České republice a na Slovensku prostřednictvím všech zařízení, včetně mobilů a tabletů. To je pro brandy, které fungují na always-on strategii důležité, protože jim umožňuje být se spotřebiteli v neustálém kontaktu. Mezi hlavní globální inzerenty na TripAdvisoru patří mezinárodní značky z různých sektorů – např. letecké společnosti, telekomunikace, technologie či FMCG.
„TripAdvisor je unikátní kvůli svému generovanému obsahu, který je důvěryhodným a spolehlivým zdrojem informací a má významný dopad v rozhodnutí o konečném nákupu nebo návštěvě. Pro značky je to zajímavá příležitost spojit se s relevantním publikem v České republice, které čítá více než milion uživatelů měsíčně,“ řekl Radek Vašíček, Country Manager a spoluzakladatel společnosti Httpool v České republice.
Za posledních 12 měsíců tvoří uživatelé TripAdviser v České republice 50 procent všech zobrazených stránek, které se týkají České republiky. Další země, které Češi sledují, jsou Itálie, Řecko a Španělsko. Z mimoevropských destinací vedeUSA, Thajsko a Egypt.
„TripAdvisor dokonale zapadá do cross-channel reklamní sítě společnosti Httpool. Díky této spolupráci získají inzerenti prémiový přístup k zobrazení reklamy na největší světové turistické stránce a budou moci těžit z detailních poznatků, které nabízíme,“ doplňuje Vašíček.
Jmenování společnosti Httpool jako přímého poskytovatele reklamy pro TripAdviser poskytne brandům jednotlivých značek přístup k celé řadě produktů, služeb a podpory, kterou TripAdviser nabízí.