IKEA ukončila výběrové řízení na digitální agenturu pro region Česká republika, Maďarsko a Slovensko. Novou digitální agenturou se stala společnost TRIAD Advertising.
Ta bude společnosti IKEA v tomto regionu pomáhat dále rozvíjet firemní komunikaci, posilovat značku i naplňovat vizi IKEA vytvářet lepší každodenní život pro mnoho lidí. Hlavním cílem výběrového řízení na digitální agenturu bylo najít strategického partnera pro komplexní služby v oblasti digitální komunikace.
„TRIAD uspěl ve velmi kvalitní konkurenci ostatních agentur, protože nás zaujal především mimořádně vyrovnaným výkonem během celého výběrového řízení. Zejména demonstroval svou velmi hlubokou znalost digitálního prostředí, schopnost dobře integrovat navrhovaná řešení s našimi stávajícími komunikačními kanály a aktivně vytvářet přesahy například do placených digitálních médií a do sociálních sítí,“ říká Michal Kroupa, External Communication Manager v IKEA CZHUSK.
IKEA zahájila výběrové řízení v únoru a účastnilo se ho 15 agentur dohromady ze všech tří zemí. Do finálového kola se dostaly společnosti TRIAD Advertising, OgilvyOne a Symbio. „Všechny agentury se prezentovaly kvalitními návrhy a nápady, které by dokázaly dále rozvíjet naši komunikaci. V samotném výběrovém řízení jsme se však soustředili na to, abychom našli nejvhodnějšího partnera pro naše specifické potřeby komunikace a jejího charakteru,“ uzavírá Kroupa.
IKEA ČR prostřednictvím výběrových řízení nyní hledá produkční agenturu a PR agentury pro region Česká republika, Maďarsko a Slovensko. Tato výběrová řízení budou ukončena v srpnu.