Vysoce vyspělý singapurský trh tak poprvé v historii získá integrovaný systém pro měření sledovanosti, který bude brát v potaz nejen diváky sledující televizi tradičním „lineárním“ způsobem, ale i uživatele, kteří přehrávají televizní obsah a video na počítačích, chytrých telefonech a tabletech.
Mezi GfK a MDA byla uzavřena tříletá smlouva s možností prodloužení o další dva roky. První zprávy s výsledky budou k dispozici v roce 2016.
Společnost GfK v Singapuru vytvoří systém pro integrovanou analýzu televizní sledovanosti. Bude pokrývat sledování televize jak tradičním lineárním způsobem, tak s časovým posunem a také streamování televizního obsahu na počítačích a mobilních zařízeních. Služba bude pracovat s daty ze single source panelu tvořeného více než 1 000 domácnostmi. Singapurská státní agentura Media Development Authority (MDA) tak získá spolehlivá data relevantní pro celý mediální sektor. V kombinaci s nejmodernějším analytickým a plánovacím softwarem GfK umožní tato služba také optimalizaci programového obsahu a strategické plánování reklamních kampaní.
Kenneth Tan, náměstek ředitele agentury MDA, uvedl: „Způsob, jakým spotřebitelé sledují média, se rychle mění. Jsme první subjekt na světě, který se rozhodl zadat tendr na vytvoření multiplatformního systému pro měření sledovanosti, který bude ve veřejném zájmu zajišťovat nezávislá a spolehlivá data. Požadavky definované v našem tendru vycházejí z intenzivních konzultací se zainteresovanými stranami z oboru. Jsme velmi rádi, že společnost GfK ve svém přístupu spojuje komplexní porozumění našemu náročnému zadání se svou celosvětově prověřenou schopností uvádět do praxe funkční řešení. Systém po svém dokončení bude poskytovat nové poznatky o každodenním chování současných singapurských diváků napříč různými kanály, což usnadní obchodní a strategické rozhodování o mediálním obsahu.“
Lee Risk, obchodní ředitel pro média v regionu APAC ze společnosti GfK, doplňuje: „Vážíme si toho, že jsme dostali příležitost vytvořit v Singapuru jeden z nejmodernějších systémů pro měření sledovanosti na světě. Současní spotřebitelé žijí v digitálním světě a sledují média na nejrůznějších zařízeních. Pro zadavatele reklamy je proto důležitá integrovaná analýza. Vítězství v tomto tendru je pro GfK velkým úspěchem. Velice náš těší, že budeme moci uplatnit své rozsáhlé a komplexní zkušenosti z celého světa, odborné znalosti i moderní technologie a vytvořit ucelený systém pro měření divácké sledovanosti na světové úrovni, který bude jedním z vůbec prvních systémů svého druhu.“