Letiště Praha zahájilo komunikační kampaň se sloganem Budete létat radostí. Cílem nové B2C komunikace, kterou společnost připravila společně s reklamní agenturou WMC/GREY, je představit před začínající letní sezónou novinky v oblasti služeb a současně podpořit dlouhodobé vnímání letiště jako vstřícného, moderního a zákaznicky zajímavého prostoru.
V první fázi se jedná se především o služby parkování a změny v nabídce restaurací.
„Před zahájením hlavní sezóny došlo na letišti k mnoha změnám, které mají za cíl zvýšit spokojenost cestujících. Letní kampaní chceme zejména českou veřejnost s těmito změnami seznámit. Zároveň tím zahajujeme dlouhodobou komunikaci, která nám pomůže profilovat letiště jako místo, kde začíná dovolená, tedy s kvalitními službami a za přiměřenou cenu,“ upřesňuje Jakub Puchalský, ředitel korporátní a marketingové komunikace Českého aeroholdingu, jehož součástí je Letiště Praha.
Dlouhodobá komunikace bude kombinovat charakter produktové a imageové kampaně. Jejich spojujícím prvkem bude podtitul Měníme letiště pro vás, který deklaruje zájem vedení letiště na rozšiřování a zkvalitňování služeb za odpovídající cenu, a také na aktivní komunikaci těchto změn.
Od 1. června kampaň podporuje start nové nezaměnitelné značky parkovacích služeb pod názvem AEROPARKING. Součástí komunikace je odpovídající změna lokální navigace na letišti a také názvů jednotlivých parkovacích domů, které zohledňují potřeby různých cílových skupin zákazníků a usnadňují výběr správného produktu i orientaci přímo na letišti. V rámci produktové části kampaně je komunikována především výhodná cena v kombinaci s bezkonkurenční polohou přímo na Letišti Václava Havla Praha.
Na přelomu června a července bude komunikace rozšířena o nabídku rozšířených a inovovaných restauračních služeb.
Kreativní podoba kampaně koresponduje se sloganem Budete létat radostí a pracuje s motivem „létajících lidí“, využívajících různé produkty a služby na pražském letišti. V duchu kampaně byly realizovány také nové webové stránky parkovacích služeb www.aeroparking.cz, newsletter pro veřejnost a další marketingové materiály.
Těžiště letní kampaně, probíhající od června do srpna, je v on-line médiích, která budou postupně rozšířena o tištěné tituly (deníky, týdeníky) a outdoor. Marketingová kampaň bude podporována články o parkování, stravování a tipy, které zjednoduší cestování.