Strongbow představuje marketingovou kampaň, kterou ztvárňuje atraktivní ikona Mr. InCider. K vidění je jak v televizi, tak na venkovních plochách, v tištěných médiích, kině ale i online prostředí. Osobní setkání pak Strongbow nabízí prostřednictvím samplingu.
Spuštění celé kampaně/komunikace uvozuje sebevědomý televizní spot, kterým provází šarmantní Mr. Incider, jemuž propůjčil hlas herec a hudebník Vojtěch Dyk. Mr. InCider je muž s jablkem na hlavě, který zůstává nad věcí za všech okolností. Elegán, který je stylový, sebevědomý, vtipný, rád vyvolává rozruch a rád se obklopuje přáteli. Prostřednictvím tohoto letního spotu vstupuje divák do osvěžujícího světa Strongbow – nejoblíbenějšího cideru na světě! Poznává, že jablko je dobré. Strongbow je lepší. Vychutnávat Strongbow na ledu při západu slunce je úplně nejvíc.
TV spot je prvním z několika pilířů komunikační kampaně, která cílí především na mladší spotřebitele, muže i ženy ve věku 18 – 30 let, a sebevědomě sděluje, že Strongbow je světovou jedničkou v kategorii ciderů.
Druhým důležitým pilířem je outdoorová kampaň, která se objeví na citylightech ve velkých městech. Strongbow sází i na tradiční chování cílové skupiny a spoty nasazuje v několika multiplexech po celé republice. To vše s větší nebo menší účastí hlavního hrdiny, Mr. InCidera, který je silným vizuálním elementem napříč všemi komunikačními kanály. Snadno identifikovatelný a jedinečný elegán. „Mr. Incider bude ústředním spojovacím prvkem jednotlivých komunikačních kanálů. Jak printu a outdooru ve fyzickém světě, tak silné kampaně napříč světem digitálním, který je pro naši cílovou skupinu domácím územím,“ upřesňuje Petr Havlíček, marketingový ředitel společnosti HEINEKEN. Online svět je pro značku logicky nejzajímavějším prostředím, a proto si připravila na podporu kampaně zcela nový facebookový profil. Na posílení online prostředí využívá ostatní sociální sítě, bannerové kampaně a různé soutěže, které budou vytvářet silnou konkurenci offlinovému světu. To vše dohromady vytváří jednotnost komunikace a oba světy navzájem propojuje v jeden.
Neméně důležitou a také silnou aktivitou značky je sampling. V tomto směru plánuje značka atraktivní roadshow, která bude probíhat po celé České republice. „Díky zkušenostem z jiných zemí, výsledkům testů a řadě prestižních ocenění víme, že Strongbow chutná. Sampling je tím pádem nejpřirozenějším a současně nejsilnějším nástrojem v budování pozitivní zkušenosti se značkou. Jeden lok tak zmůže víc než 2000 slov o kvalitě, doplňuje Richard Gažo, brand manažer značky Strongbow. Mimo jiné budou hostesky nabízet Strongbow v 15 cl plechovkách, které budou uloženy v mega provedení plechovky samotné. Ta bude sloužit na vybraných místech jako chladící zařízení. Doplňkovými aktivitami budou dále například donáškové služby jídla Damejidlo.cz nebo Rohlik.cz, kde bude plechovka Strongbow osvěžujícím dárkem k provedené objednávce.