Obchod

Netradiční SKITTLES kurýr se představuje v novém projektu

Značka SKITTLES uvádí novou aktivitu v rámci celoroční kampaně na téma sdílení. Tváří projektu se tentokrát stal SKITTLES kurýr. Sekunduje mu herec a zpěvák Adam Mišík. Aktivitu doprovází na míru vytvořené video, jež vzniklo v duchu sloganu značky „Čekej nečekané“.

Zachycuje první zakázku SKITTLES kurýra určenou pro Adama Mišíka, který je během pauzy na oběd doslova zasypán bonbóny SKITTLES. V průběhu června se bude SKITTLES kurýr objevovat v online prostředí.

„Neustále hledáme způsoby, jak zábavně a nečekaně sdílet bonbóny s ovocnou příchutí SKITTLES s našimi příznivci a zároveň je pobavit. Kurýr reprezentuje ve skutečném světě někoho, kdo usnadňuje sdílení a posílání věcí. V převrácené SKITTLES realitě dostal podobu gorily a jeho styl doručování i objem zásilky je opravdu nečekaný – zasypání tisíci SKITTLES. Jako prvního adresáta jsme vybrali českého zpěváka a herce Adama Mišíka, který skvěle využívá sociální sítě pro sdílení svých zážitků,“ doplňuje Hana Lerchová, brand manažerka značky SKITTLES.

Skittles_kurýr_Adam_Mišík_(2)

Tisíce bonbónů s ovocnou příchutí SKITTLES, celkem 40 000, mohou jejich příznivci prostřednictvím „přetahované“ vyhrát v rámci soutěží na facebookovém profilu značky www.facebook.com/skittles v průběhu celého června. Celkem se hraje čtyřikrát, vždy o 10 000 bonbónů s ovocnou příchutí SKITTLES. Stačí se připojit k početné základně fanoušků značky SKITTLES, kterých už je globálně přes 24 milionů. Úkolem pro soutěžící je dle instrukcí co nejrychleji reagovat prostřednictvím postu.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!