Prémiová italská káva illy přichází s novým konceptem komunikace. V něm se zaměří především na zdůraznění pečlivého výběru zrn, vztahu s jednotlivými pěstiteli a samozřejmě tím, co illy zdobí už od roku 1933 – perfektně vyladěnou chuť míchanou z devíti druhů arabic.
„Illy si jako vlajková loď naší distribuce určitě zaslouží rozšíření komunikačních aktivit. V posledních letech jsme se soustředili především na B2B segment, kde jsme mimořádně úspěšní, ale nastal čas i na dialog s veřejností,“ říká k aktivitám Petr Mrázek, ředitel společnosti LE PATIO INTERNATIONAL, výhradního distributora illy v ČR. „Před 17 lety jsme začali Čechy učit pít espresso a v osvětě se snažíme pokračovat i dnes, kdy je o kávu mnohem větší zájem než kdykoliv před tím,“ dodává.
Illy se v komunikaci bude soustředit na jedinečnou chuť směsi z devíti druhů kávy arabica, speciální způsob balení za využití patentovaného procesu presurizace, který dlouhodobě uchovává aroma a chuť kávy a dlouhodobý vztah s místními pěstiteli. Důležité je rovněž spojení s uměním a prvotřídním designem, což illy pravidelně dokazuje spoluprací s předními světovými umělci. Illy je také hlavním „kávovým“ partnerem letošní světové výstavy EXPO 2015, která se koná v Miláně.
Koordinaci kampaně, její PR část a komunikaci na sociálních sítích má na starosti agentura PLEON Impact, kreativní koncept a jeho realizaci zajistil creative shop MAKÁTO. O nákup médií se postarala agentura Concept One. Kampaň bude probíhat jak v tisku a v online, tak prostřednictvím sociálních sítí a dalších kanálů.