Společnost C.S.CARGO v tomto týdnu spustila svou novou náborovou kampaň. Apeluje na ženy, které uvažují o změně povolání, a nabízí jim možnost stát se řidičkami C.S.CARGO. Úplně poprvé tak spouští ucelenou kampaň, při které využívá především online nástroje a rozhlasové spoty.
„Nedostatek řidičů pociťují snad všechny dopravní společnosti na trhu. V poslední době ale přicházejí tomuto povolání na chuť také ženy. V současnosti zaměstnáváme pár desítek řidiček a na základě jejich zkušeností jsme se rozhodli připravit kampaň na ostatní ženy a potenciální řidičky,“ vysvětluje Aziz Jahić, marketingový ředitel C.S.CARGO.
Kampaň vychází z průzkumu mezi současnými i potenciálními řidičkami, který pro C.S.CARGO realizovala společnost Empirica. Z jeho výsledků vyplývá, že ženy od případného zaměstnání řidičky očekávají pracovní a finanční jistotu a pravidelné vzdělávání, za samozřejmost považují také moderní vozidla. S těmito výsledky následně kampaň pracuje.
„Od zájemkyň neočekáváme, že budou mít řidičský průkaz na kamion. Jsme připraveni jim pomoci s rekvalifikací i se získáním potřebného řidičského povolení a ostatních dokumentů,“ dodává Aziz Jahić.
Autorem obrazové a video části kampaně je agentura JANDL. Kampaň běží od poloviny května do poloviny června a kromě online a rozhlasu ji podpoří také interní komunikace.