Bohemia opět dokazuje svou pozici inovativní a oblíbené značky. Tentokrát získala ocenění Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka roku 2015 v kategorii slané pochutiny. Vítězem se staly Bohemia Preclíčky, které v segmentu slaného pečiva a pochutin nemají na trhu konkurenci.
O titul nejlepší novinka v oblasti FMCG zboží letos usilovalo 145 nominovaných produktů ve 48 kategoriích.
Bohemia Preclíčky jsou inovativním produktem, který díky extra tenkému těstu představuje vynikající křupavé potěšení pro malé i velké. Neodolatelnou chuť jim dodávají zapečené krystaly mořské soli nebo pravých bylinek.
„Preclíčky obsahují jen velmi malé množství tuku v porovnání s jinými slanými snacky, díky čemuž jsou stále o krok vpřed,“ říká Marek Gold, Senior Brand Manager značky Bohemia, a dodává: „Ocenění Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka roku 2015 je pro nás obrovskou radostí a současně velkou motivací do budoucnosti.“