Festival nabitý zajímavým programem, s kvalitním obsazením, mimořádnou atmosférou a osobním přístupem. Tak se prezentuje soukromá vysoká škola AKADEMIE STING ve své nové komunikační kampani.
Chce se v ní originálním způsobem pochlubit svými úspěchy z poslední doby a oslovit potenciální studenty. Studuj FEST! Tak zní hlavní slogan kampaně, který nese více významů.
Komunikační kampaň představuje studium jako festival, který studentům změní život. A to Fest! „Nechtěli jsme jít tradiční cestou manažerů v oblecích. Chtěli jsme, aby kampaň pobavila jak stávající studenty, tak zaujala nové uchazeče. Různými přesmyčkami k nim mluví blízkým festivalovým jazykem“ uvádí Ing. Jiří Urbánek, Ph.D., vedoucí PR oddělení AKADEMIE STING.
Umění ovládnout MONEY BUSINESS, perfektní zázemí SUPPORT STUDENTS, po škole nebudete NOUNEJM, MIGHTWORK na vedoucích pozicích a zkrátka u nás je to JINÉ CAFÉ. Navíc je možné zúčastnit se soutěže a získat freepasy na festival.