Brněnský výrobce probiotik, společnost Valosun, připravil pro své zákazníky letní soutěž o zájezd v hodnotě padesát tisíc korun. Jejich úkolem je vyfotit se s termosáčkem, který dostanou při koupi probiotik Biopron.
Hlasování o nejlepší fotografii bude probíhat přes sociální síť Facebook, vítěze hlavní ceny vybere z finalistů známý fotograf a cestovatel Jiří Kolbaba.
Soutěž s probiotiky Biopron bude probíhat od 1. do 30. června. „K jakémukoliv výrobku značky Biopron dostane zákazník v lékárně termosáček. Ten bude sloužit jednak k tomu, aby zákazník dokázal v letním období udržet probiotika, která se mají skladovat do 25 stupňů Celsia, v chladu, a zároveň na něm budou uvedené informace k soutěži,“ uvedl šéf marketingu společnosti Jindřich Hovorka.
Pravidla soutěže jsou jednoduchá. Úkolem účastníků bude vyfotit se s termosáčkem a jakýmkoliv produktem značky Biopron, a toto foto vložit prostřednictvím speciální aplikace na Facebook. Aby fotografie postoupila do finále, musí nasbírat 100 „lajků“. Vítěze hlavní ceny – tedy zájezdu za padesát tisíc korun dle vlastního výběru – vybere cestovatel Jiří Kolbaba.
„Předání hlavní ceny proběhne na začátku července. Na soutěžící, kteří se umístí na druhém až desátém místě, pak čekají jak výrobky z produkce společnosti Valosun, tak i další hodnotné ceny,“ doplnil Jindřich Hovorka.
Pro brněnský Valosun je letní fotografická soutěž první marketingovou akcí, při níž ve velké míře využívá sociální sítě. Do budoucna se však firma hodlá právě na tento kanál více zaměřit. „Sociální sítě mají v komunikaci se zákazníkem, která je pro nás velmi důležitá, obrovský potenciál. Proto se na ně hodláme v následujícím období zaměřit více než kdy dříve,“ dodal Hovorka.