Reklama

CZC.cz rozdává televizi k hokeji každý den

Český prodejce počítačů a elektroniky CZC.cz v uplynulém týdnu odstartoval velkou hokejovou kampaň, v rámci které svým zákazníkům každý den až do 15. května 2015 rozdává chytrou televizi Philips s úhlopříčkou 121 cm. Středobodem celé kampaně je microsite hokej.czc.cz, na které návštěvníci kromě každodenní soutěže naleznou také přehled vybrané elektroniky pro sledování hokeje.

Vedle množství online aktivit je kampaň promována také prostřednictvím televizních a rádiových spotů. Na její realizaci se podílel marketingový tým CZC.cz ve spolupráci s agenturou DigitalBrain.

Stejně jako vánoční kampaň pokračuje i ta hokejová v nově nastavené brandové komunikaci. V hlavní roli kampaně tak opět neuvidíte nikoho jiného než zaměstnance CZC.cz, kteří se tentokrát převlékli za hokejový tým. Vidět je můžete ve sponzorských spotech na ČT1, ČT Sport a Prima COOL nebo v zábavně laděných videích na YouTube, stejně jako v rámci klasické bannerové online reklamy a na sociálních sítích Facebook, Google+ a Twitter.

czc_hokej

Své slovo dostanou také v reklamních spotech na rádiu Evropa 2, kde se zároveň od 20. 4. do 8. 5. 2015 každý pracovní den soutěží v Ranní show o hodnotné ceny. Připraveny jsou bonusy i pro zákazníky, kterým zrovna nepřeje štěstí ve hře. K vybraným produktům z hokejovému menu dostanou jako dárek fanouškovskou šálu nebo plyšové maskoty letošního MS v hokeji Boba a Bobka.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!