Společnost Philips připravila pro všechny ženy, které bojují s chloupky, novou kampaň, která je má seznámit s inovativní metodou IPL. Tu přináší Philips Lumea patřící v oblasti odstraňování chloupků k přelomovým novinkám.
Na začátku dubna byla spuštěna speciální promo akce „90 dní testování se zárukou vrácení peněz.“ Pokud zákazník v období až do do 31. 7. 2015 zakoupí jeden ze systémů Philips Lumea (SC2008, SC2004, SC1991) a ten mu nebude z jakéhokoliv důvodu vyhovovat, může jej v rámci této promo akce do 90 dnů od nákupu vrátit.
K dosažení kýženého efektu, tzn. až 8 týdnů bez epilace, využívá totiž inovativní technologii na bázi světla nazvanou IPL neboli Intense Pulsed Light vycházející z technologie používané v profesionálních salonech krásy. Philips ji pak přizpůsobil pro bezpečné a efektivní použití v pohodlí domova. Vzhledem k tomu, že se jedná o zcela nový systém, rozhodla se společnost Philips spustit speciální marketingovou kampaň, jejíž součástí je řada ATL i BTL aktivit.
Akce probíhá ve vybraných online obchodech, stejně jako ve vybraných obchodech s elektrospotřebiči po celé České republice. V rámci promo akce je využito POS materiálů – informačních plakátů i letáků. Televizní diváci se mohou od 1. 5. do 31. 5. 2015 těšit na nový reklamní spot, dále pak bude až do 28. 6. 2015 probíhat aktivní online bannerová kampaň doplněná videospoty, brandingem stejně jako PR články. Ve vybraných obchodech po celé České republice pak budou moci zákazníci potkat hostesky, které je s revolučním systémem Philips Lumea seznámí přímo v místě prodeje.
Autorem kreativního zpracování těchto materiálů a pořadatelem celé akce je direct marketingová agentura AVEDA PTI.