Před sedmi lety navrhla a zprodukovala agentura Arnold Prague pro svého klienta unikátní koncept na podporu značky Jack Daniel‘s a jejích hodnot. Vytvořila z amerického osmnáctikolového kamiónu největší mobilní bar v Evropě, který je vybaven veškerými atributy pohodlného baru.
Celý projekt nazvala Jack Daniel’s Experience, vytvořila mu trasu a namířila kola kamionu na největší evropské letní hudební festivaly.
8. ročník tour 2015 začíná na známém festivalu v České republice. Agentura připravila teasingovou kampaň pro sociální média, která poběží od května. Na stránce Jack Daniel‘s Experience se přátelé dozvědí formou slepé mapy o každém festivalu, kde bude kamión rozložen a zároveň i o hudebních hvězdách, které vystoupí. Za sezónu se agenturní tým s Jack Daniel‘s Experience ukáže na devíti evropských festivalech.
Agentura každý rok obnovuje koncept prezentace značky, který je založen na dvou platformách: jednou je kamion, rozložitelný na komfortní festivalový bar s veškerou výbavou jako je digitální koutek s přístupy k počítačům a plazmám s projekcí brand videí a herním koutkem (black jack, guitar hero atp). Druhá platforma je imitace Lynchbourg náměstíčka s dřevěným domkem – ideálním místem pro oddych na festivalu, kde je prezentována kompletní brand story.
Obě tato místa nabízí dostatek příležitostí celodenních aktivit pro návštěvníky festivalu: chill-out v autentických dřevěno-uhelných kádích, tzv. „mellowing vatech“, různé hry propojené vždy s příběhem značky, ochutnávky specialit z grilu připravených s použitím whiskey na způsob, jak by se to panu Jackovi líbilo.