Raiffeisenbank je oficiálním partnerem hokejového mistrovství světa, které letos hostí Česká republika. Kampaň banky bude v této souvislosti v nadlinkové i podlinkové komunikaci zaměřená nejen na image, ale i na produktové benefity.
Raiffeisenbank navíc rozdá fanouškům v soutěži na speciální microsite www.RBhokej.cz a své facebookové stránce až dvě stě lístků a hokejovým nadšencům nabídne i originální mobilní aplikaci.
Spojení jedné z největších bank v České republice s hokejovým mistrovstvím vysvětluje marketingová ředitelka Raiffeisenbank Hana Kovářová: „Ve všem, co děláme, se inspirujeme těmi nejdůležitějšími – našimi klienty. A protože my Češi jsme hrdým hokejovým národem, stala se také Raiffeisenbank hrdým oficiálním partnerem letošního Mistrovství světa v ledním hokeji, které se navíc koná ´doma´.“
Hlavní osobností kampaně je postava známá z reklamy banky. Jedná se o soukromého detektiva Artura, jehož tvář se bude prolínat jak ATL, tak BTL komunikací. Nejvýrazněji bude vidět v online části kampaně, jejímž základem je unikátní microsite www.RBhokej.cz. Zde budou moci fanoušci od 20. do 30. dubna 2015 soutěžit o lístky a od zahájení turnaje se mohou těšit také na tabulky s výsledky, přehledy zápasů a online přenosy komentované vtipnými glosami detektiva Artura.
„Princip soutěže spočívá v hledání puků ve virtuální hokejové šatně,“ říká Hana Kovářová a doplňuje: „Část soutěže navíc proběhne i na facebookové stránce banky a aktuální dění budeme komentovat i na našem twitter profilu.“
Samozřejmostí je i zpracování aktivit z microsite do mobilní aplikace RB hokej. K dispozici bude fanouškům zdarma pro telefony s operačním systémem Android i iOS, a to od 16. dubna 2015. Každý, kdo si aplikaci stáhne do mobilu, získá výhodu v online soutěži o vstupenky v podobě jednoho nalezeného puku. Také v mobilu bude možné sledovat online Arturem komentované zápasy a zkrátit si čekání o přestávkách jednoduchou hrou.
„Fanouškům nabídneme také možnost navštívit od 16. do 21. dubna opravdovou hokejovou šatnu, která vyroste před pražským obchodním centrem Arkády na Pankráci, a kde bude možné vyhrát další vstupenky. V pátek 17. dubna se zde návštěvníci budou moci setkat i se známými sportovními tvářemi, jako je například historicky první český mistr světa v judu Lukáš Krpálek či hokejová legenda Pavel Richter, “ doplňuje Hana Kovářová.
Raiffeisenbank v kampani použije jak OOH nosiče, tak televizní a rozhlasové spoty. Sloganem „Dali jsme úroky k ledu“ navíc upozorní na speciální produktovou novinku spuštěnou právě v souvislosti s mistrovstvím světa. Jedná se o Rychlou půjčku, která je při splacení do tří měsíců pro klienty zcela zdarma. Tato akce potrvá od 15. dubna až do konce června letošního roku.