Reklama

Display reklama zaznamenala v březnu 7% nárůst

V březnu 2015 oblast internetové display reklamy mírně rostla: zadavatelé využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 440 milionů korun, což oproti únoru představuje 7% nárůst. Největším zadavatelem byl internetový obchodník Czc.cz.

Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetový rozvoj zajišťuje společnost MEDIARESEARCH, realizátor českého peoplemetrového projektu.

V březnu si internetová display reklama polepšila o 7 %, oproti minulému roku však zaznamenala naopak pokles, a to o 10 %.

Na vrcholu žebříčku zadavatelů se umístil internetový obchodník s elektronikou Czc.cz, který v březnu využil reklamní prostor v hodnotě 18,9 milionů korun. Na druhé příčce skončila s inzercí v hodnotě 11 milionů korun společnost Porsche Česká republika a za ní následoval mobilní operátor Vodafone, který využil reklamní prostor v hodnotě 10,6 milionů korun.

Tabulka níže uvádí TOP 10 provozovatelů, jejichž reklamní prostor zadavatelé využívali. V rámci této skupiny se v březnu vystavila online inzerce v ceníkové hodnotě 394 milionů korun.

mediares

Čtěte také

  1. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  2. Recruiter/Betreuer pro Německou firmu Humanus Personalservice
    Nördlingen | 2080 EUR za měsíc
  3. Koordinátor/ka promo akcí - možnost práce Z domova
    Modletice
  4. Obchodní ředitel, HPP, auto, benefity
    Brno | 70000 - 130000 Kč za měsíc
  5. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!