V prostorách pražského hlavního nádraží v nové Výdejně radosti největšího českého on-line obchodu s módou a designem ZOOT.cz na téměř týden vznikne ostrov plný britských módních trendů.
Hosty a návštěvníky z řad veřejnosti na něm osvěží Carling British Cider, který v Česku distribuuje společnost Pivovary Staropramen.
Možnost přijít na módní přehlídku, zažít stylistický večer, poslechnout si fashion přednášku nebo zhlédnout barmanskou show. To vše a mnohem víc nabídnou Dny britské módy, které se konají od čtvrtka 9. do středy 15. dubna. Jejich součástí bude i britské osvěžení známé značky, o něž se postará Carling British Cider, který nejlépe chutná na ledu.
Návštěvníci se navíc mohou dozvědět, jaké módní styly ve Spojeném království frčí, jaké jsou rozdíly mezi přístupem k módě u obyvatel Británie a Česka či jaké to je na slavném London Fashion Weeku. „Britská móda a styl je všeobecně známý a uznávaný pojem. Chceme, aby to samé platilo i o stále úspěšnějším nápoji Carling British Cider, který jsme na český trh uvedli před necelým rokem,“ uvedl David Šeberle, manažer značky Carling.
Carling British Cider už v Česku úspěšně propagovala například skupina „ambassadorů“ v podobě vojáka britské gardy s typickou čepicí z medvědí kůže, komorníka, dámy z Dickensových románů či stejně ikonická „spice girl“. Úspěch sklidil i projekt pro sociální sítě, kdy společnost Pivovary Staropramen patnácti opinion leaderům nechala zaslat speciální balíčky, v nichž byl Carling British Cider doručen s obřím kusem ledu a přehrávačem s personifikovanou hudbou inspirovanou lajky na Facebooku.
„Spojení prezentace našeho ochuceného cideru Carling s prezentací výdejny společnosti ZOOT.cz, která je největším českým on-line obchodem s módou a designem, v návštěvnicky exponovaném prostoru pražského hlavního nadaží, je dalším z řady našich kroků, jak Carling British Cider představit dalším konzumentům,“ říká David Šeberle.
PR manažerka společnosti ZOOT.cz Andrea Burgerová k tomu dodává: „Britské značky, které na ZOOTu prodáváme, u nás mají velmi silnou pozici a jsou oblíbené. Díky dnům britské módy je tak můžeme našim zákazníkům přiblížit ještě více. Spojení s Carlingem pak dodává celé akci ten správný šmrnc, protože móda a dobré pití k sobě patří.“