Značka Snickers přichází s novou kampaní zaměřenou na sportovní fanoušky. Byla vytvořena lokálně, speciálně pro český a slovenský trh. V rámci projektu proběhl výzkum veřejného mínění na téma fandění a vznikl speciální klíčový vizuál.
Součástí kampaně je také podpora v místech prodeje, PR aktivity, mediální partnerství s vydavatelem celostátních titulů a rádiem, komunikace na oficiálním webu a Facebooku značky i spolupráce s osobnostmi ze světa sportu. Kreativní základ vychází z celosvětově proslulého konceptu značky Snickers „Když máš hlad, nejsi to ty“, který zábavnou a originální formou ukazuje, že když má člověk hlad, není ve své kůži.
Snickers představuje na českém a slovenském trhu novou marketingovou kampaň rozvíjející dlouhodobý komunikační koncept značky, „Když máš hlad, nejsi to ty“. Tentokrát pracuje s tématem sportovního fanouškovství, jež je v obou zemích velkým fenoménem. Potvrzuje to také výzkum agentury STEM/MARK zaměřený na sport a fandění realizovaný pro Snickers v únoru 2015. „Našim cílem bylo využít potenciál globálně úspěšného komunikačního konceptu ‚Když máš hlad, nejsi to ty‘ a zpracovat ho tak, aby reflektoval něco, co je spotřebitelům na českém i slovenském trhu blízké,“ doplňuje Radovan Veselý, Group brand manažer značky Snickers.
Všechny aktivity provází klíčový vizuál vytvořený v lokální produkci. Zachycuje skupinu přátel fandící před televizí. Jeden z aktérů pak ztvárňuje nepříjemné symptomy hladu – rozladěnost, fyzickou slabost – a kazí celou atmosféru. Řešení se nabízí v podobě Snickers, čokoládové tyčinky s nugátem, karamelem a arašídy. Vizuál bude plošně použit na POS materiálech v místech prodeje. Kampaň navíc doplní spolupráce s celostátním deníkem, vybranými weby a rádiem. O PR komunikaci se stará společnost AMI Communications, v České republice do ní bude zapojen populární moderátor Libor Bouček. Podporu na oficiálním webu a profilu Facebook značky Snickers zajistí agentura 2fresh.