Úvěrová společnost CreditOn.cz poskytující v České republice krátkodobé půjčky přes internet a telefon odstartovala novou televizní kampaň. 10 sekundové spoty běží na stanicích televize Prima, na Barrandově, Óčku a TV Rebel.
Kampaň odstartovala 2. března a poběží do konce června. Celková investice dosahuje 20 milionů korun. Kreativně je pod spoty podepsán tým lotyšské agentury Bounce, která zajišťovala podobné kampaně i pro sesterské společnosti Creditonu právě v Lotyšsku a Gruzii.
„Cílem naší kampaně je především zvýšit povědomí o naší značce a akvizice nových klientů,“ říká Ondřej Šmakal z CreditOnu. Očekávaný nárůst je podle jeho slov přibližně 55 %. Pokud bude kampaň úspěšná, plánuje společnost další využití televize. Nákup mediálního prostoru zajišťovala na základě výběrového řízení agentura Vizeum.