Společnost GfK získala vlastnický podíl ve společnosti YouEye Inc., která je inovativním poskytovatelem technologií v sektoru výzkumu trhu. Tato investice umožní společnosti GfK přístup k inovativním technologiím v rámci zvolené strategie vyhledávaní selektivních investic na poli digitálního výzkum trhu.
Americká společnost YouEye Inc. nabízí technologickou platformu na realizaci sběru a analýzu dat kvantitativních i kvalitativních výzkumů trhu. Tato platforma ulehčí integraci a analýzu nejrůznějších dat, např. výsledků ve formě textu nebo audio a video souborů na mobilních i pevných zařízeních. Společnost YouEye využívá automatizovaná softwarová řešení pro analýzu dat, jež dokáží např. převádět audio data do textové formy nebo analyzovat emoce a obsah zobrazený ve videozáznamu. Tato platforma rovněž nabízí rychlou a efektivní vizualizaci výsledků výzkumů.
Jak říká Debra A. Pruent, členka představenstva společnosti GfK s působností v sektoru Consumer Experiences:„Inovativní technologickou platformu společnosti YouEye můžeme využít v celé řadě řešení, jež GfK pro výzkum trhu nabízí. Tato investice nám pomůže zvýšit kvalitu služeb poskytovaných v rámci našeho širokého portfolia a dále posílit v naší strategii v oblasti digitálního výzkumu.“
„Díky tomu, že se společnost GfK stala naším dalším investorem, jsme se významně posunuli na naší cestě vedoucí do Fortune 1000, žebříčku největších amerických společností. GfK má vynikající pověst v oblasti spotřebitelských průzkumů i výzkumů trhu a my se velice těšíme na společné inovativní procesy a nové zkušenosti, které budeme moci získat ve spolupráci s touto světově uznávanou značkou“, prohlásil Malcolm Stewart, generální ředitel YouEye.