Reklama

Pracovní oděv hraje hlavní roli v nové kampani Hornbachu

Společnost Hornbach představuje novou marketingovou kampaň s názvem „Jarní kolekce HORNBACH“, ve které zdůrazňuje mimořádný vztah kutilů k jejich pracovním oděvům.

Hornbach v ní kromě motivace k zahájení jarních projektů především poukazuje na fakt, že právě oblečení je svědkem tvrdé dřiny jeho majitelů při realizaci projektů, a proto si zaslouží ocenění.

jarni_kolekce_hornbach

V nové kampani „Jarní kolekce Hornbach“ představuje projektový market vášeň pro kutilství prostřednictvím vysloužilých pracovních oděvů. Ať už se jedná o roztrhané a špinavé kalhoty či košile, které máte již řadu let na sobě při řezání či malování, a jsou tak děravé a pomalované. Je to právě pracovní oblečení, na kterém se podepsaly vaše činy. Televizní spot vyzdvihující pracovní oděv vypráví příběh muže, kterému žena omylem vyhodila jeho staré oblíbené kalhoty. Muž jde bez váhání ve svých spodkách, aby je získal zpět. Začíná odysea, která končí na epicky inscenované skládce, kde muž konečně své oblíbené oblečení najde a může se pustit do projektu.

„V Hornbachu jsme vždy sledovali, jak pyšní jsou naši zákazníci na svoje projekty, tedy zejména to, s jakou vášní je realizují a s jakým nasazením se jim věnují. Prostřednictvím Facebooku jsme na podzim dostávali fotografie našich fanoušků v roztrhaných šatech, které pořizovaly při svých činnostech. A tak jsme pochopili, co jim leží na srdci. Novou kampaní tak chceme jejich vysloužilé pracovní oblečení vyzdvihnout, odměnit a současně je samotné motivovat k zahájení jarních projektů v domě a na zahradě. Klidně se přitom mohou i ušpinit,“ říká David Kolář, marketingový ředitel společnosti Hornbach v České republice a na Slovensku.

Po loňské kampani, kdy rozdával Hornbach v prodejnách pytle na odpadky v rámci „Udělej něco proti ošklivosti“, bude od poloviny dubna zdarma k vyzvednutí na všech prodejnách Hornbach v Čechách i na Slovensku nášivka „Srdcovka – Stvořeno tvými činy„ kterou mohou kutilové ozdobit svůj pracovní oděv.

Koncept nové komunikační kampaně společnosti Hornbach již tradičně vznikl v reklamní agentuře HEIMAT. Spot režíroval Carl Erik Rinsch, produkci zajistila společnost Trigger Happy Productions. Kampaň je v České republice nasazena od 14. března, a to na kanálech TV Nova, Prima Cool a i v České televizi. Poběží také v Německu, na Slovensku, Ra-kousku, Nizozemí, Švýcarsku, Švédsku a Lucembursku. Televizní propagaci doprovází tisková, online a outdoorová reklama spolu s komunikací v místě prodeje.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!