23. března 2015 dojde k přejmenování ING Životní pojišťovny a ING Penzijní společnosti na NN. Již od 21. února však poběží úvodní kampaň, která chystanou změnu oznámí. Tváří kampaně předcházející rebrandingu firmy je populární skotský herec Ewan McGregor.
Změna názvu uvedených společností je důsledkem procesu postupného oddělování pojišťovací části ING od ING Group, jehož první etapa byla završena v loňském roce vstupem NN na amsterdamskou burzu Euronext. Pro ING Bank se nic nemění, ta bude i nadále působit pod svou stávající značkou. Nový název pojišťovací části odkazuje k původnímu označení Nationale-Nederlanden, pod kterým společnost v historii působila a dodnes v některých zemích působí.
Součástí kampaně je televizní spot s hercem McGregorem a prezentace v on-line médiích včetně sociálních sítí. Od konce ledna jsou klienti o změně jména rovněž informováni prostřednictvím klasických dopisů i elektronicky. Na TV spoty s Ewan McGregorem plynule naváže od 23. 3. 2015 hlavní kampaň lokální provenience, která se zaměří na komunikaci změny značky ING Životní pojišťovny a ING Penzijní společnosti na NN.
„Název NN byl zvolen právě kvůli odkazu na Nationale-Nederlanden, na původní název pojišťovny, jejíž jméno u nás nikdy neztratilo zvuk. Poukazuje na působivou tradici naší firmy v oblasti pojištění, a je zároveň i symbolickou tečkou za společným působením s bankou. Pro mě osobně je navíc rebranding velmi emotivní záležitostí. Když jsem do této firmy před 15 lety nastoupila, podepisovala jsem pracovní smlouvu na hlavičkovém papíře Nationale-Nederlanden. Klienti se zároveň ničeho nemusejí obávat. I když se mění naše jméno, my zde pro ně zůstáváme a i nadále jim chceme být spolehlivým partnerem,“ uvedla Renata Mrázová, generální ředitelka ING Životní pojišťovny a ING Penzijní společnosti ČR.