Operátor O2 startuje s novým komunikačním konceptem, v rámci kterého chce Čechům ukázat, jak mohou lépe a efektivněji využívat moderní technologie.
„Ne všichni naši zákazníci jsou znalci moderních technologií. V mnoha z nich tyto novinky vyvolávají spíše obavy, že se je nenaučí správně ovládat, nebo neví, k čemu by je mohli využít,“ popisuje Jindřich Fremuth, ředitel divize rezidentních zákazníků. “ Cílem našeho nového komunikačního konceptu je vysvětlit hlavní výhody moderních technologií právě těm zákazníkům, kteří si k nim zatím nenašli cestu. Mobilní internet, chytrá zařízení nebo digitální televize O2 TV jim totiž mohou díky svým funkcím zásadně zlepšit kvalitu života.“ říká Fremuth.
Ústředním motivem veškeré marketingové komunikace O2 se tak stává téma „objevování“. To se propsalo nejen do kreativního konceptu, ale i do nového claimu „Objevujte teď a tady“. V rámci outdoorové kampaně, která odstartovala na začátku února nový positioning značky, představila společnost svůj aktuální claim i grafický facelift. Nyní se zaměří na podporu pevného internetu. V nadlinkové i podlinkové komunikaci bude stávající i potenciální zákazníky motivovat k tomu, aby objevili nové možnosti Internetu na doma.
„V prvním ze spotů ukážeme, že náš internet je dostupný i tam, kde to dříve nebylo možné. Chceme přimět diváky, aby navštívili náš web a dostupnou rychlost internetu si na své adrese ověřili. Další spot se zaměří na Extra výhody, díky kterým mohou také zákazníci pevných služeb ušetřit ročně i několik tisíc. V posledním potom objevíme výhody O2 TV, která dokáže vrátit televizní vysílání až o 30 hodin zpět,“ vysvětluje Ondřej Křivka, šéf marketingové komunikace.
V roli zvídavého hrdiny a průvodce světem O2 se představí herec a divadelní režisér Jiří Havelka. Jeho úkolem je objevovat pro zákazníky nové možnosti a chytrá řešení. „Úplně poprvé tak vnášíme do komunikace značky konkrétní tvář, která mluví řečí našich zákazníků, je inspirativní, a přibližuje tak nejlepším možným způsobem naši konkrétní nabídku širší populaci,“ doplňuje Křivka.
Kreativní koncept vytvořil interní tým O2. Produkce se zhostila společnost Dawson, režie se ujal Rob Blishen. V televizi budou k vidění celkem tři reklamní spoty a jeden sponzorský vzkaz. Dalších několik spotů vzniklo pro účely online komunikace a remarketingu. Nákup a plánování médií zajistila agentura Médea.