Televizní značku Philips společnosti TP Vision bude mediálně od března zastupovat v České republice agentura PRAM Consulting. Aktivity v oblasti media relations se zaměří na komunikaci televizí Philips, technologie Philips Ambilight a na modely s operačním systémem AndroidTM.
„Agentura PRAM Consulting nás zaujala především schopností komunikace technologických produktů v mainstreamových médiích, referencemi a dobrou pověstí u médií. Jsme přesvědčeni, že jejich zkušený tým dokáže vyzdvihnout unikátní vlastnosti našich televizí i v tak dynamickém a konkurenčním prostředí, jakým český trh bezesporu je,“ uvedla Jolana Poláková, PR & Event Manager, CEE společnosti TP Vision.
Společnost TP Vision vyrábí televize pod značkou Philips od roku 2012. V roce 2014 představila nejmodernější modely vybavené vysokým rozlišením Ultra HD a operačním systémem Android, které společně s jedinečnou technologií Philips Ambilight, jež promítá na zeď za televizorem světlo, které svým zbarvením přesně odpovídá obsahu právě vysílanému na obrazovce, přinášejí nevšední zážitek ze sledování. Pro rok 2015 se plánuje oznámení nových řad, na jejichž propagaci se bude tým PRAM Consulting podílet.
„Jakožto příznivci kvalitních produktů v oblasti spotřební elektroniky jsme nadšeni, že můžeme zastupovat právě společnost TP Vision, jejíž televize Philips jsou známé svou kvalitou obrazu a mnoha unikátními vlastnostmi, které je jasně odlišují od konkurence. Na spolupráci se špičkou v oboru se velmi těšíme a věříme, že naše zkušenosti výrazně pomohou ukázat jedinečnost televizí Philips širšímu okruhu zákazníků,“ říká Patrik Schober, Managing Partner PRAM Consulting.