Zákazníci vybraných prodejen Tesco mohou od začátku února vyjádřit svou spokojenost, či připomínky k nákupu pomocí mobilní aplikace „Tesco zpětná vazba“. Ta je pro operační systém Android zdarma dostupná v obchodě Google Play.
Možnost hodnocení konkrétního obchodu plánuje společnost Tesco rozšířit během letošního roku i do dalších lokací, stejně tak jako zpřístupnit aplikaci i pro operační systém iOS.
Aplikace Tesco zpětná vazba umožňuje zákazníkům podělit se o své hodnocení konkrétní prodejny jednoduše a rychle pomocí mobilního telefonu či tabletu. V několika krocích se lze vyjádřit například ke kvalitě a šíři nabízeného zboží či přístupu personálu.
„Zpětná vazba našich zákazníků je pro nás velmi důležitá. Umožňuje nám naše prodejny inovovat a posouvat je dál, podle jejich přání. Aplikaci jsme spustili zatím jako pilotní verzi na vybraných šestnácti prodejnách rovnoměrně po celé České republice. Do budoucna bychom ji určitě chtěli rozšířit i na další,“ uvádí Martin Kuruc, provozní ředitel Tesco, a dodává: „Odezvu z aplikace Tesco zpětná vazba budeme sledovat několikrát denně. Zákazníci by tak mohli očekávat pozitivní změny v řádech již několika dní.“
Připojení k internetu, které je pro odeslání zpětné vazby nezbytné, mohou zákaznicí využít přímo v obchodech díky bezdrátovému připojení, které je pro zákazníky poskytováno zdarma. Momentálně je aplikace podporována operačním systémem Android. V průběhu února bude aplikace zpřístupněna také majitelům chytrých zařízení s operačním systémem iOS. Pro instalaci budou v prodejnách k dispozici plakáty s QR kódem, který pohodlně odkáže na Google Play, nebo Apple Store.