Reklama

Interaktivní panely jsou stále oblíbenější proto Face-Up rozšiřuje jejich nabídku

Interaktivní panely patří mezi stále populárnější a oblíbenější reklamní nosič na frekventovaných místech v nákupních centrech. Také z toho důvodu se Face Up rozhodl rozšířit jejich nabídku. Do OC Arkády Pankrác Praha umístil dva panely a do nově otevřeného OC Quadrio pět.

„Důvod, proč se interaktivní panely v obchodních centrech osvědčily, je dokonalý překryv cílových skupin, tedy lidí ve věku 20 – 39 let,“ vysvětluje Marek Jandejsek z Face Up Digital. „Tato skupina vyžaduje hravé způsoby oslovení, možnosti aktivního zapojení, a právě proto jsou u nich interaktivní panely tolik oblíbené.“ Reklamu na interaktivních panelech lze navíc efektivně zaměřit na konkrétní cílovou skupinu. Jednoduše řečeno, ukazuje reklamu podle toho, kdo kolem panelu prochází.

QUADRIO_PANEL_3

Reklama na interaktivních panelech je vysílána nejčastěji v 10vteřinových spotech. Aby bylo dosaženo maximálního účinku, obsahuje tzv. interaktivní prvky, kdy se k informaci musí příjemce reklamy „proklikat“. „Investice do takového spotu jsou sice o něco vyšší, ale zadavatelům se vyplatí. Průzkumy totiž prokázaly, že ve chvíli, kdy je konzument vtažen do děje reklamy a stane se její součástí, spontánní povědomí o obsahu je mnohem vyšší,“ říká Marek Jandejsek. „Stejně tak se ukazuje, že ve chvíli, kdy je klient reklamou osloven a ocení její formu, předává ji dále ve svém okruhu rodiny a přátel.“

Důvod proč Face Up zvýšil počet panelů právě v OC Arkády Pankrác a OC Quadrio je strategický. „Obě obchodní centra patří mezi nejprogresivnější v Praze. Arkády mají denní návštěvnost přes 30 tisíc návštěvníků a jsou ve spádové oblasti pro více než milion lidí. Quadrio pak za pouhý měsíc od svého otevření přivítalo miliontého návštěvníka. Jde o velmi strategická místa, kde se inzerentům vyplatí své stávající a potenciální klienty oslovit,“ upřesňuje Jandejsek.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!