Interaktivní panely patří mezi stále populárnější a oblíbenější reklamní nosič na frekventovaných místech v nákupních centrech. Také z toho důvodu se Face Up rozhodl rozšířit jejich nabídku. Do OC Arkády Pankrác Praha umístil dva panely a do nově otevřeného OC Quadrio pět.
„Důvod, proč se interaktivní panely v obchodních centrech osvědčily, je dokonalý překryv cílových skupin, tedy lidí ve věku 20 – 39 let,“ vysvětluje Marek Jandejsek z Face Up Digital. „Tato skupina vyžaduje hravé způsoby oslovení, možnosti aktivního zapojení, a právě proto jsou u nich interaktivní panely tolik oblíbené.“ Reklamu na interaktivních panelech lze navíc efektivně zaměřit na konkrétní cílovou skupinu. Jednoduše řečeno, ukazuje reklamu podle toho, kdo kolem panelu prochází.
Reklama na interaktivních panelech je vysílána nejčastěji v 10vteřinových spotech. Aby bylo dosaženo maximálního účinku, obsahuje tzv. interaktivní prvky, kdy se k informaci musí příjemce reklamy „proklikat“. „Investice do takového spotu jsou sice o něco vyšší, ale zadavatelům se vyplatí. Průzkumy totiž prokázaly, že ve chvíli, kdy je konzument vtažen do děje reklamy a stane se její součástí, spontánní povědomí o obsahu je mnohem vyšší,“ říká Marek Jandejsek. „Stejně tak se ukazuje, že ve chvíli, kdy je klient reklamou osloven a ocení její formu, předává ji dále ve svém okruhu rodiny a přátel.“
Důvod proč Face Up zvýšil počet panelů právě v OC Arkády Pankrác a OC Quadrio je strategický. „Obě obchodní centra patří mezi nejprogresivnější v Praze. Arkády mají denní návštěvnost přes 30 tisíc návštěvníků a jsou ve spádové oblasti pro více než milion lidí. Quadrio pak za pouhý měsíc od svého otevření přivítalo miliontého návštěvníka. Jde o velmi strategická místa, kde se inzerentům vyplatí své stávající a potenciální klienty oslovit,“ upřesňuje Jandejsek.