Dobrý web zvítězil ve výběrovém řízení Českého rozhlasu na návrh responsivních layoutů 16 typových stránek webu www.rozhlas.cz.
„Český rozhlas přechází na nový CMS Drupal, který nám umožní nasadit plně responzivní podobu webu. Vyjdeme tak vstříc potřebám našich uživatelů, kterých už nyní chodí na rozhlasový web z mobilů a tabletů přes 20 procent,“ říká Alexandr Pícha, ředitel Centra Nová média ČRo, a dodává: Dobrý web to nebude mít jednoduché. Náš web je asi nejnáročnější mediální platformou v Česku – responzivní layout musí vyhovět potřebám více než dvaceti celoplošných, speciálních a regionálních stanic a mnoha specializovaným projektům a nejrůznějším multimediálním službám Českého rozhlasu.“
O základní podobě klíčových prvků rozhodne inspirační analýza webu, která přinese responzivní řešení pro nejrozmanitější a unikátní typy obsahu na webu Českého rozhlasu. Ve druhém kroku se stanoví tzv. breaking points webu s ohledem na skupiny rozlišení a optimální čtení na všech zařízeních a rozkreslí se wireframy. Cílem je vytvoření návrhů 16 typových plně responzivních stránek webu Českého rozhlasu. Každá stránka bude mít navržené wireframy ve všech svých velikostních variantách.