Pražská agentura Bistro zažila úspěšné podzimní tažení, během kterého vyhrála několik tendrů, včetně realizace velké integrované kampaně pro ŠKODA AUTO.
Její poprodejní služby představují novinku nazvanou ŠKODA Předplacený servis, pokrývající budoucí náklady spojené se servisem nového vozidla. Zákazník tak může po dobu až pěti let absolvovat všechny pravidelné i nahodilé servisní úkony bez poplatků a starostí.
Výběrového řízení se zúčastnily 4 agentury a Bistro zvítězilo zejména díky svému empatickému přístupu k produktu i cílové skupině a „simply clever“ konceptu.
Pavel Flégl, kreativní ředitel Bistro Agency, ke konceptu říká: „Snažíme se bořit nepříjemné asociace spojené s rozsvícením kontrolek na palubní desce. Se službou ŠKODA Předplacený servis mohou řidiči v klidu myslet na jiné věci.“
Kampaň se objeví v tradičních printových i digitálních médiích a potenciální zákazníky zasáhne i rádio či sponzoring vybraných televizních pořadů.