Reklama

Valentýnská kampaň na Milku

Jeden z hlavních hráčů na trhu s čokoládou v České republice i na Slovensku přichází s netradiční kampaní, která na Valentýna vyzývá cílovou skupinu 18-25: „Řekni to po svém.“ Pro inspiraci vypráví Milka na své microsite příběhy šesti českých a dvou slovenských párů.

Aktivaci podpoří také zábavným testem „Jak bys to řekl/a po svém“ a aplikací, kde si každý bude moci vytvořit a sdílet srdce podle svého gusta.

Kampaň na podporu čokoládových pralinek I Love Milka odstartuje 26. ledna spuštěním webových stránek www.reknitoposvem.cz a www.povedztoposvojom.sk. „Představíme zde například vyznání lásky cestovatele Michala, který pro svou ženu Lucku připravil dobrodružnou expedici po Karibských ostrovech, kde se mačetami prosekávali pralesem,“ uvádí Eva Malecká, junior brand manažerka značky Milka pro Českou a Slovenskou republiku. Cílem kampaně je ukázat, že každý může vyznat lásku originálně a přitom jednoduše tak, aby to vystihovalo jeho záliby nebo přímo specifický životní styl.

milka

Na microsite projektu vypráví Milka příběhy šesti českých párů, které mají specifické zájmy a skrze ně si vyznávají lásku. Cílovou skupinu inspiruje láskou studentů, fashion blogerů, foodies, cestovatelů. A pralinkou na dortu je vyprávění tatéra či vyznání lásky neslyšícího páru. Hokejista Marián Gáborík a zpěvák Robo Papp jsou tvářemi kampaně na Slovensku.

Odhalit skryté touhy pomůže zábavný test „Jak bys to řekl/a po svém“, jehož výsledky mohou uživatelé také sdílet se svými partnery a přáteli. Milka chce zároveň motivovat všechny, kteří to letos taky chtějí říct po svém, k vytvoření srdce přesně podle jejich zálib. Nejoriginálnější výtvory odmění čokoládovými pralinkami I Love Milka.

Na kampani společně pracují agentury TL5 Digital a PR.Konektor. TL5 Digital vytvořil kreativní koncept Řekni to po svém, který budete moci potkat ve formě silné OOH kampaně a online aktivace (aplikace s bannerovou podporou), kde si budou moci všichni milovníci vytvořit a poslat srdce. PR.Konektor zajišťuje kompletní PR servis a efektivní integraci online a offline komunikačních nástrojů, Konektor Social pracuje s opinion leadery, vytvořil microsite a má na starosti content management.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!